Sposoby i koszty dostawy
-
W naszym sklepie możliwe są następujące sposoby dostawy lub odbioru zamówienia:
-
Przesyłka kurierska płatna z góry - wysyłamy za pośrednictwem DPD - koszt przesyłki to 15zł
-
Przesyłka kurierska pobraniowa - wysyłamy za pośrednictwem DPD - koszt przesyłki to 18zł
-
Dostawa do Paczkomatów InPost - koszt przesyłki to 13zł
-
Nasz własny transport na terenie Gorzowa Wielkopolskiego
Jeżeli mieszkasz w Gorzowie Wielkopolskim dowieziemy Ci bezpłatnie karmę i inne artykuły zoologiczne do domu (dostawy odbywają się codziennie w dni powszednie już od godziny 11.00) – zamówienie możesz opłacić u kuriera gotówką lub Blikiem, nie mamy możliwości zapłaty kartą płatniczą.
Aby skorzystać z darmowej dostawy na terenie Gorzowa Wielkopolskiego łączna wartość zamówienia musi przekroczyć 100zł.
Poniżej tej kwoty koszt dostawy na terenie Gorzowa Wielkopolskiego wynosi 9,90zł.
-
Odbiór osobisty pod adresem: ul. Kokosowa 6, 66-415 Wojcieszyce (o możliwości odbioru zamówienia powiadamiamy telefonicznie lub mailowo, odbiór możliwy jest w dni robocze w godzinach od 8 do 17).
- Dla zamówień powyżej 300zł wysyłka gratis!
-
-
Zamówienia doręczamy wyłącznie na terenie Polski.
-
Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania zamówienia i są one uzależnione od wybranego sposobu dostawy oraz metody płatności.
-
Termin dostawy zamówienia wynosi do 4 dni roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
-
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
-
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Drodzy Klienci
Zwracamy się do Państwa z prośbą o sprawdzenie stanu przesyłki w chwili jej dostarczenia w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o sporządzenie protokołu szkody. Protokół ten jest zgodnym oświadczeniem stron i zawiera między innymi opis uszkodzeń. Sporządzenie tego dokumentu umożliwi nam zwrócenie się do Firmy kurierskiej o odszkodowanie i ułatwi dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika. Brak zgłoszenia zastrzeżeń przez Państwa przy przyjęciu paczki praktycznie zamyka nam drogę reklamacyjną w stosunku do przewoźnika.
Spełnienie lub nie powyższej prośby w żaden sposób nie wpływa na realizację Państwa uprawnień z tytułu reklamacji towaru na podstawie niezgodności towaru z umową, czy też możliwości odstąpienia od umowy, tj. w szczególności postanowień REGULAMINU naszego sklepu w zakresie POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO (pkt. 7) oraz PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (pkt. 8).